onsdag 3 juni 2009

Vilken jäääääääääävla träningsvärk ja har i mina ben :-)


Nu har linus tatuerat tyson på axeln blev jätte fint och likt..:-) Med hans aska i färgen.

Nu har ja kört på gymmet två dagar den veckan. ska köra i morgon, kl 05.00 kliver ja upp och åker kör sista passet för den här veckan. blir rygg och biceps som är kvar. Men ja har en otrolig träningsvärk i kroppen och allra helst i mina ben...:-) var ett tagsedan så ja hade nästan glömt bort hur det var att ha det ;-)




Nu ska ja krypa till kojjs om ja ska ta mig upp i morgon hihi

2 kommentarer:

  1. Nu har jag äntligt fått kläm på detta och hittat till din lilla sida=) Såg du att ni(du och mannen din) ligger med på min? (http://www.tatueringfia.blogg.se)
    Ha det gött! Kraaamar =))

    SvaraRadera
  2. Hejsan... Ja följer din blogg.. Är så roligt att följa dina jobb det gör både ja och mannen... kramar

    SvaraRadera