fredag 9 augusti 2013

Skitväder men vad gör det; -)





Ja då har man trottsat vädret.. drog på mig lite regnkläder och red ändå.. kände knapt att det regna.. Kunde dock bara arbeta henne i skritt och trav för det var lite halt underlag men tog och galopera av oss i skogen på väg hem till stallet sen.. fick bort lite spring i benen;-)
Ridit klart släppte ut henne... men hon ville helst inte vara där var mycket bättre hos sin matte hon :-) gofia**** Tycker verkligen om att bli ompysslad min tjej..

Lägg till bildtext
Och kolla här!!!!
 Idag fixa min käraste  paddocken uppe i skogen.. skulle försöka få tag på en harv så det blev ännu bättre sa han.. 
LOVE HIM SO!!! 

Så nästa gång behöver ja inte rida på blöt gräs så då kan ja rida bra här uppe :-) 

Känner att ja har träningsvärk så inte duga som är på g.. muskler som inte andvänds :-)  

2 kommentarer:

  1. Kul med en tinker blogg, själv bloggar jag om min Irish Cob.

    SvaraRadera
  2. Men tur som en tok! Var det du som köpte fina Rihanna :-) Satt och kollade på bilderna och ville jag med! Lycka till!
    Hälsn. från fd Sandarnebo/Annika

    SvaraRadera