måndag 13 oktober 2014

Putte träning!!

Ja då är transporten klar för av färd till Ringnäs för Putte träning. Till Jens stora förtret.. vill ju inte att hans darling ska åka iväg han.
Lite suddiga bilder men var nöjd och slut. Både ja och hästen. Orkade knappt gå in i transporten.. Men till sist så gick hon in så vi fick åka hem och sova lite. Får jobba lite mer på hennes kondition ;-)
Väl hemma så skynda ja mig att slänga i hårfärg i håret som ja nu sitter med. Ska vara färgat och klart för på onsdag åker mitt löshår i igen som ligger på Hårcentern och väntar på mig :-)

*längtar*

Ja idag fick ja en rejäl träning på hästryggen så då behöver ja inte stå på löpbandet ikväll :-) 

Och inga godsaker har ja tryckt i mig heller.. känner mig rätt nöjd med dagen.

Tack och godnatt för mig:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar