tisdag 8 december 2009

Ja då kommer lite bilder äntligen :-)


Här är från lördag morgon kl 08.00 på morgon. Då träffades vi och sammanstråla hos Mia. Då hade Mia och Christian gjort ordning kaffe och Te och mackor..:-)




bilfärden upp till sudnsvall så dela vi upp oss i en tjej bil och en killbil..

När vi kom fram så gick vi tjejer på spa tills vi fick komma in på hotellrummet.. var väl där ca 3 timmar i alla fall :-) sååå skönt

Här sitter vi och äter lite lunch på spa. Var buffe.. jätte gott


Sen fick vi hotell rummet och vi var upp och vila oss innan vi skulle ner och parta och gå på Wallamans show

Unna mig lösnaglar som falktiskt satt på heeela kvällen :-)

Tjejerna samlades i Cilla och Thomas rum och drack lite före :-)



Tjej gänget

Kill gänget när vi var på väg till julbordet :-)

Satt oss till bords här sitter Ann-Louise närmast sen Cilla och Sandra

Christian och Stefan

Mia och Jag

Thomas och Linus

Mia och Christan

Thomas och Jag

Sen blev det lite bilder från huset :-))

vårtat nya köksbord hade kommit som vi var och hämta en stol får vi ny för det var fel på den. kommer nästa vecka så Melwin får ha sin fula stol där nu

Pappa hjälpte mig att få in Tvättmaskin och torktummlaren idag..:-)) skönt så nu har ja tvätta här inne utan att behöva springa över till gårdhuset... fy fan vad skit det var under dom bläääää måste dit i morgon eller på tors lite snabbt , fylla släpvagnen med skräp och plocka in leksakerna på gården innan det kommer snö nu. gå upp och kolla om vi har en julgransfot för vi ska ha riktig gran i år :-)) och den ska upp i helgen vill ja. Moas lucia saker måste ja oxå leta reda på var till Lena och låna tomte dräkt till Melwin så han är klar :-)) Nej trött som fan så nu ska ja krypa till kojjs :-* natti

6 kommentarer:

  1. Allvarligt, hur gammal är Mia?? Mamma åt pojken eller?

    SvaraRadera
  2. Så de är tillsammans?
    Jag kommer från Nyköping och har följt din blogg ett tag och funderat varje gång du har lagt ut en bild på de två.
    Oj, kan jag bara säga.
    Det blir roligt för killen om några år...
    Good luck

    SvaraRadera
  3. Du måste vara jävligt avundsjuk!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Nej, jag lever i en realistisk värld bara. Hans "flickvän" ser då ut att vara över 40 och killen kring 23 ?? Vad är det för framtid om ungefär 10 år. Sen fertiliteten, men men det är deras liv. Jag var bara nyfiken för jag trodde till en början att det var hans mor.

    SvaraRadera
  5. Mysigt ni ser ut att ha haft det allihopa ! :)
    Lyxigt värre med spa (avis;)

    SvaraRadera