tisdag 20 april 2010

Godmorgon!!!!


I morse lyxa ja till med en latté på lättmjölk... Tycker synd om mig själv att träningen går åt skogen den här veckan och det gör mig nere :-( somstarta så bra förra veckan.. kryper i kroppen på mig. Så den här veckan går man väl inte ner ett SKIT! Om Linus kommer hem i tid i kväll så ska ja åka iväg och träna. Nu är ja hemma med två barn som har ögoninflammation .. suck.. är något hela tiden tycker synd om dom.

Min vackra blomma har blommat om igen :-)

Nu är Moa och Melwins lekstuga här ska få upp den på gården sen när snön har smält undan.. ser framemot att få inreda den :-)

Nej nu ska ja hjälp min son som är arg för han får inte fram en boll under soffan :-)

Ha en bra dag... åter kommer med lite mer i kväll tänker ja:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar