torsdag 15 april 2010

Klar med första korgen :-))


På den övre bilden så ser den ut i beskrivningen och på den undre bilden är hur min blev..:-) är rätt nöjd. Men ja valde lite andra färger och det blev en ljus skål i stället :-) nu måste ja köpa mera garn så ja kan göra flera :-) var roligt.


Min frukost i morse bestod av lätt kesella som ja blanda ut med lite lätt A-fil så det inte är så tjockt sen hade ja i solrosfrön, nötter och blåbär..:-) vart sååååå gott.

shorts som ja inhandlat åt Melwin till sommaren... som han kommer att drunkna i haha var så stora

Skor som ja köpt till mig :-))

Nu när ja börjat gymmat så förhoppningsvis ska ja få massa muskler igen på min kropp så ja kan ju inte gå efter vågen när ja når mitt mål utan ja har många byxor som ja inte kommer i min garderob så när ja kommer i dom igen så har ja nått mitt mål !! För det är ju det som är mitt mål att gå ner dit ja var förut..:-))

ha en bra dag nu ska ja åka till sjukgymnasten, gymmet, coop och handla sen hämta barnen och åka och bada med Lena och Zack

Höres :-*

1 kommentar:

  1. Jo det har du rätt i, din skål var ljusare!! ;-)
    CoopJocke

    SvaraRadera