måndag 17 maj 2010

Vårruset!!!


Ja vad gör man inte för ett pannband haha kristin, ja och Bettan ..:-) men vi kom inte så långt för vi vart höjdrädd.

Här är vi ute ifarten

Bettan på G vart lite suddigt för hon sprang så fort :-)

På väg hem och kl är nio Max är vaken än haha

Tog bara lång stund innan han slockna men tillslut så ;-) ser så skönt ur och nu tror ja att ja ska gå upp och lägga mig oxå.. det blev 25 927 steg idag... Det var bra för det blev ju lite fusk mat på picknicken efter vi sprungit klart...;-)

Natti mina vänner... nu ska ja gå upp och lägga mig. Tror ja har sällskap av min dotter. Hon brukar passa på att ta pappas plats så fort han är borta ;-) så ja får nog båda innan det är morgon.

Moa ringde mig när ja var på vårruset.. skulle tala om att hon hade ridit utan ledning idag... är så stolt över henne. Trodde inte hon skulle våga det efter hon ramlat av förra gången... Men hon är en riktig tuffing och hon var såååå stolt själv när hon ringde mig :-D

Natti:-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar