söndag 7 november 2010

Lite smått och gott!!!

En av helgens menyer som vi åt fy vad det var gott... Lammytterfile, rotsaksgratäng med kantarellsås mmmmmm

Farfar har gjort ett hockeymål åt Mewlin till i vinter:-)) vart skitsnyggt

Ja här ligger hockeykillen och myser med sin hockeyklubba haha ska ligga brevid han varje morgon när han kliver upp ;-)

Vårt lilla lejon har börjat tycka om att ligga på golvet nu när det börjar bli kallt ute när golvvärmen börjat slå på och det är varmt och skönt på golvet :-))

Fixat hissgardiner till vardagsrummet... även gardiner till köket men har inte hunnit sytt dom... (eller mamma kanske)..

Min fina Häxa ;-)

Min nyaste tatuering :-) nu har ja sju men tatuerat mig åtta ggr.. (byggt på) så då gills det inte... har några till som ja vill ¨bygga på¨ hihi

I dag rycker den här bandaget hihi men ja gruvar mig som en tok... gillar inte ta stygn uscha..

Nu har ja börjat hårdkört gi igen blivit lite si och så med det nu när man är sjukskriven men nu måste ja skärpa mig.. måste komma i jobb byxorna när ja går tillbaka haha

Utlandresa beställd och ja har som mål att ja ska gå ner till 69kg tills vi åker :-))

Ha en bra dag ska snart åka och ta stygnen nu snart ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar