torsdag 25 november 2010

Min tatuering före och efter när ja byggt på den!!



Är sååå jävla nöjd med min tatuering blev så fin när ja byggde på den... Humm undra vad ja ska göra här näst ;-) börjar man kan man inte sluta..

Moas vinter jacka.. fick den idag och hon var helnöjd.

Hum sitter här i soffan och brevid mig liten bit bort sitter Linus och trycker i sig tårta och chips... Och ja ska försöka och inte äta nå för ja har typ 8kg som ska bort :-S humm

Annars har ja inte fallit för frestelserna idag...

börja morgonen med GI bröd med ägg och kaviar

till lunch blev det köttbullar, hallomi ost och kantarellsås

mellan mål blev det bara kaffe

middag blev det GI pasta med köttfärssås

så blev det kaffe

Nu jävlar fläsket måste bort så är det bara, Ska ju till Turkiet 5 Juni då ska allt vara borta.. och ja tänker inte ta bort det i sista minuter.. Värsta är att ja blir sjukskriven 4 veckor igen innan för ja ska operera min andra fot oxå ju :-S och ja har väldigt lätt att gå upp så fort ja inte jobbar. Har svårt att hålla maten då. Pluss att man inte rör dig oxå då. Väga in mig på söndag sen kör vi!!!! Men ska försöka hålla någorlunda fram till söndag ändå tänkte ja.;-)

Ha en trevlig kväll :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar