söndag 6 februari 2011

Helg bilder!!!

 Mina två data nördar.. så ja fick ingen dator ja heller ;-)
 Ja stod och gjorde i ordning håret i morse då ville melwin det oxå :-))
 Våran braskamin har fått armar tror ja :-)
 Vi var iväg till Hällmyra och åkte pulka idag .. lite bilder därifrån. Väldigt fint väder ute...





Klara att gå på GI hela lördagen.. men idag unna ja mig ändå... så som sagt då får man ligga i lite till veckan igen... men är väldigt nöjd med veckan som varit..:-) ska försöka hitta en promenad kompis till i morgon kväll till ca åtta då Linus har kommit hem från Hockeyn.. Så man kommer ut en sväng.

Ny jobbar vecka till veckan igen.. är ledig tisdag sen kör vi på resten av veckan.. 
Ha en bra kväll.. :-*

1 kommentar:

  1. Attans att Pär ska iväg imorrn kväll annars hade jag gärna hängt på .. Tror jag kör lite Zumba istället om jag orkar efter funktionella träningen jag ska på 18.10 :-) får matta kidsen å rocka loss sen kram

    SvaraRadera