lördag 3 september 2011

GLAD GLAD GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1/8-11 invägning  79,5kg
6/8-11 vägning 1 78,5kg
13/8-11 vägning 2 78,4kg
20/8-11 vägning 3 77,6kg
27/8-11 vägning 4 77,0kg
3/9-11 vägning 5 75,5kg
Ja vad ska man säga hi hi det gav resultat allt springande ;-) fan vad nice.... synd det dröjer till nästa gång nu.. 1,5kg på en veckan fan vad ja är NÖJD :-D

Idag har ja varit hos Linda Wikstörm o fottat mig... spännande hur dom bilderna blir.. hihi Kul var det.. Och ska dit med mina barn sen och fotta dom med.. 

Min dag har varit lite stressigt idag men men  frukost och packa lite kläder o saker till fottograferingen ,, hänga tvätt i med en ny maskin,, körde barnen till Stugan en stund,, iväg till min kära syster och låna lite saker till COOP festen ikväll,, sen in och fotta mig,, sen iväg till Nettan där vi ska vara och lämna av lite saker som ja hämtat hos syster och hjälpte till lite och sätta upp lite saker,, Sen hem och så tog ja mig tid och blogga lite för nu ska börja med maten så ja hinner få i mig lite innan Lena kommer hit och ja ska göra i ordning hennes hår,, Sen kör Henrik oss till Nettan lite före så vi får fortsätta göra allt klart innan dom andra kommer kl 18.00 pip..  Karin och Bettan kommer oxå och hjälper till,,  
Så ha en trevlig lördagkväll allisammans för det ska ja ha :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar