onsdag 27 januari 2010

Oj oj nu var det längesedan ja var in och bloggat. Mitt bredband har ju ett eget liv och ja orkar inte logga in mig heeeeela jävla tiden. Men ikväll verkar den vara snäll mot mig...;-)

Nu är det tredje veckan som ja kör styrke känns sååå jävla bra. Men i morgon när ja ska köra mitt sista pass för den här veckan får ja väl hoppa över :-( för det här jävla vädret och åka hem och skotta istället. Men det är väl träning det med sån jävla stor gård vi har och skotta :-) Vill ha sommar nu :-(( Tur vi ska åka tåg till Gävle i helgen när vi ska till petra och äta o ev gå ut. Om det här vädret håller i sig. Men ja hoppas att det verkligen har slutat då.

Nej nu ska ja nog gå och lägga mig ska upp tidigt i morgon. Börjar kl 7.00-14.15 i morgon.

Puss och kram på er :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar