måndag 18 januari 2010

Var ett tag sen nu som ja var här men nu så .-))


Här har vi en kisse som verkligen vill vara med :-)) ligger under oss


Ja i Lördags var vi på inflyttningsfest hemma hos mor och far... där var oxå Madde och Mathias

Ja och Henrik .. frys lite så ja hitta en jacka av far som ja fick dra på mig.. var på övervåningen och spela biljard. Till slut var alla där uppe så det blev riktigt varmt där uppe..:-)

Berit min syser och ja :-))

Här står dom och planerar nästa söt som Madde ska lägga :-))

Här börjar man bli lite varm i kläderna :-)

Och här har vi bitterfittorna som Madde sa..:-)

Dagen efter såg det ut så här,,,:-) man kan ju tro att även Melwin och katten hade varit med på festen ;-)

På söndagen så åkte ja och barnen på juldans en sväng i Mohed :-))

Melwin står och skriver på datorn... heeel nöjd när han skrivit några konstiga tecken ;-)


Ja idag har man varit och frysit på ridskolan igen... fan genom frysen heela kvällen efter jämt. Men i morgon blir det frissan kvart över nio sen in och träna ben... och sen hämta barnen och åka till BVC och ge dom sista vaccinsprutan för influensan. Ja hoppas dom klarar sig från att bli sjuk nu. Dieten flyter på tycker ja...:-) än så länge iallafall.

Nej nu ska ja gå och lägga mig blev sent igår för man skulle kolla på falk så idag ska ja lägga mig i tid.

Natti :-*

3 kommentarer:

  1. Ja lite varm i kläderna vart ni allihopa :) nästa gång ska jag vara med på bålen ;)
    Kul att se Linus dagen efter ;) jag mådde supeduper ju ! haha

    SvaraRadera
  2. Ja bara att ladda upp för inflyttningsfesten :-)

    SvaraRadera
  3. Jag mådde faktiskt oxå bra!!!!
    Lite trött bara!
    :-)

    SvaraRadera