måndag 8 februari 2010

Sjuka barn :-(

Ja då är man hemma med två sjuka barn :-( En liten kille som hade feber när han kom hem från dagis igår. Men idag känns han faktiskt bättre. Sen igår kväll så kräktes Moa börja i vardags rums golvet sen hall golvet sen toa golvet och hela toan innan locket kom upp... och då ytligare där i..:-(. Ja det var bara och torka för mig sen. Linus hade tur för han var och träna. Hon kräktes sista gången runt tolv igår. Vakna av att hon var hungrig men tror hon åt lite för mycket för nu mår hon illa igen men har inte fått kräkits än. Hon har suttit med hinken framför sig nu i två timmar men har inte kommit nå. Så ja hoppas det vänder nu. För Linus jobbar borta och kommer ev inte hem i natt heller om dom inte hinner klart :-( tur för han men typiskt otur för mig :-((.

Nu försöker ja få Melwin och inte krama Moa för han tycker synd om sin syster säger han ... Får hoppas att vi andra klarar oss nu.. Men det är nog tveksamt tror ja. Ja brukar inte klara mig. Men faktiskt klara ja mig sist. Bara hålla tummarna. Nej nu ska ja ta lite kaffe..:-)) först ska ja byta på lillen brevid mig. Ha en bra dag..:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar