tisdag 9 mars 2010

Lite bilder av alla som blev knäppt av inflyttning/30årsfesten


ja här har ni mig då..:-) var utklädd till punkare :-)

vi som hade kommit bland dom första satt oss för att äta :-)

Här har vi min kompis Maria, Jonas och Putte

Thomas och Cilla har dykt upp :-)

Även Jenny Grip :-)
Två glada killar :-)

Nettan och ja.... här har dom precis kommit hit ;-)

Nettan och så ser man min syster i bakgrunden :-)

Freddan :-)

Hummm man undrar varför det var kladdigt på golvet... nu kan man förstå varför haha


Madde :-)

Jocke och Jonas

Ja resultatet dagen efter :-( Men som tur var så var Linus och Sara så snäll som städa det värsta för ja mådde illa så fort ja rörde mig och låg i sängen fram till kl tre :-S

Idag vart det helt återställ på golven och borden och bänkarna haha fy fan.... har ett bord som står i vardagsrummet som ska ut oxå men det får vi ta till helgen för det ska ju in i boden och inte in i gårdshuset nå mer för där har vi ju fått hyrsgäster och som vill nog inte ha det stående där haha.

nej dax att sova
Natten :-*

3 kommentarer:

  1. haha jag låg till fyra, gick upp då middagen var serverad. Rolig fest, hoppas allt är helt där hemma. Mattias hade sett att någon gjort ostkrogsregn från övervåningen ! haha

    SvaraRadera
  2. Tack för festen, var trevligt!! Inte så trevligt dagen efter när man skulle va på Coop 12:15 och jobba :-S men det kostar att ligga på topp!!! PS jag har en kanonbild på den som sprutade sprite på golvet!! ;-)
    CoopJocke

    SvaraRadera
  3. Ja den bilden skulle ja vilja se ;-) hört rykte om vem det var :) och ostkrogs regn såg två scottar till att det blev :-S

    SvaraRadera