torsdag 4 mars 2010

Moa på disco idag :-))


Roligt det är att göra henne fin när hon ska på disco :-) och hon vart så nöjd min lilla princessa :-) :-*

När hon såg den här bilden så sa hon direkt gud har ja så långt hår :-) gud vad fin ja är hihi go fia



Här har vi några snyggingar till... var på hundutsällning i helgen... blir så sugen på hund igen..:-) men då blir det Boxer igen om vi ska ha någon gång.



Är så roligt ja har verkligen två lincs lusar till barn...


Gissa vad föreställer på bilden ???? Melwin är fotograf ;-)



Min lilla fotomodell :-*

Idag kom det sista hem som ja ska ha på mig på festen i helgen så nu kan ja bara luta mig tillbaka och slappna av... drickat har ja hemma.. blir VIN ja och så lite Tequila med maria ;-) Och ser verligen fram emot att Linda ska sminka mig på lördag.... längtar... kul med någon som är duktig... Och som kan sin sak..:-)) Ja är inte själv så duktig på det.

Nu ska ja lägga mig snart så Natti natti :-*

2 kommentarer:

  1. Får hon gå på disco redan för Linus;)

    SvaraRadera
  2. Ja men han sa åt henne att hålla sig från pojkarna ;-)

    SvaraRadera