fredag 21 januari 2011

En träningsvecka avklarat :-)

 Från gymmet igår tisdags :-)
 Ja det var på en av dom här som ja har förbrännt lite fläsk på den här veckan:-)
 Kristin körde slut på mig;-) körde  lite mage..
 Lena och Henrik kom en sväng och åkte skridskor hos oss på gården.. Jätte trevligt.

 Idag stod det städa på schema innan jobbet.Och så här såg det ut i Moas rum. Tror ja damsuga upp en hel pärlplatta och nere i köket så damsög ja upp ett helt halsband med pärlor som låg på golvet :-S. Så det fick bli min träning för idag.. Men annars har det flytit på hela veckan med träningen och det har känts riktigt bra.. är lite öm i hela kroppen. 

Nu är det vila i helgen. Sen till veckan blir det träna styrka 3 dagar och så blir det Zumba Onsdag och eventuellt Lördag :-)
Mitt fredagsmys godis;-) GI godis!!

I morgon är det dax och väga sig för den här veckan.. ska bli spännande om det hänt något.. Mäter nästa lördag så det får gå några dagar.
Ha en trevlig kväll snart sängen för mig, det är jobbar dag i morgon för mig..

NATTI :-*

2 kommentarer:

  1. Vilket gym är det ni tränar på? Måste köpa nått kort jag med nu om jag ska bo i Mohed igen. Funderar på Active för att passen.

    SvaraRadera
  2. Det är på FAXE det här såklart... BÄSTA GYMMET det.. där har ja tränat i 16 år nu :-))

    SvaraRadera