onsdag 6 april 2011

GLAD GLAD:-D

Så härligt när man kommer utanför dörren så får man några som kommer och möter än ute :-D

Ja ja vad ska man säga... glad blir man i allfall... sådär lycklig inombords när man ja skulle sätta på mig yttligare ett par av mina favvo byxor :-D var bara att ta av sig igen och lägga tillbaka dom..

Ja kunde dra på dom utan att ens knäppa upp byxorna haha försökte ha dom med skärp men dom var så pösig i rumpan.

Idag gjorde ja dubbel mat.. pannkaka till barnen o pepparsoppa till linus och mig. Men tog längre tid att göra än ja räknat så ja och Linus åt rester :-)
Träning:
Idag så körde ja Rygg och triceps la även in lite mage oxå. Stod på löpbandet först gick ja 5 min sen sprang ja 10 min sen gick 5 min sen 10 rask promenad med full lutning på löpbandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar