måndag 10 oktober 2011

Haleluja ....

Ja vad ska man säga.. Var skönt och vara tillbaka till jobbet.. Ja trivs verkligen med mitt jobb.. 

Blev lite slut i foten men gick över när ja kom hem och fickvila lite.. Känner av ryggen men inte så det stör jobbet.. 
Efter jobbet idag skulle ja in på apoteket och köpa nå allergi tabletter.. Men snälla Sara Rosén på apoteket vid E-Hälsan hjälpte mig och hon var osäker på mina utslag och klåda ja har typ över hela min kropp som ja nu har kliat sönder helt.. Så hon gick in till E-hälsan och hörde sig för.. och ja fick gå in till Sköterska där och i sin tur fixa så ja fick träffa min doktor... Och det var såklart reaktion från pencilinen så ja fick recept på två Allergitabletter med kortison och en kräm 

Nu hoppas ja verkligen det kommer ut i kroppen så det börjar värka snart för det kliar som skjutton på hela min kropp och ja är sönderkliad nästan överallt :-((
Bara vänta och seee

Nej nu ska ja göra sängen sällskap och ta med mig min nya GI tidning innan ja släcker.. för i morgon väntar jobb igen och efter det ska ja på arbetsförmedlingen och bli på skriven igen som fulltids sökande som ja vill ha...
Nej godnatt mina vänner :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar