tisdag 11 oktober 2011

Min dag!!

Ja min dag har varit bra idag.. Lite svårt att få upp fröna ur sängen men sen så ...:-) har ju blivit bortskämd när ja varit sjukskriven att få sova lite längre i allafal.. 

Efter jobbet hämta ja Melwin för Moa ringde och fråga om hon fick följa med Anges hem .. vi åkte hem och gjorde mat och sen runt sex så åkte vi och hämta Moa.. Då var Lina-Märta så snäll och bjöd mig på lite kaffe medans Moa och Agnes skulle spela klart nå spel som dom höll på med när ja kom :-)
Hem och gjorde Moas läxa som hon gjorde jätte bra...

Sen i säng med dom båda.. tog inte lång tid för dom att somna.. Sen fick ja soffan och dosan för mig själv .. Linus är ju i Lofsdalen .. Så det blev inte fotboll på den här tvn i allafall ;-)
Klarar mig ändå kan ja lova.. Nu ska ja skriva klart här och ta och masa mig upp i sängen för ja börjar sju i morgon oxå.. Vill man vara pigg och utvilad såklart.. Är så härligt att vara tillbaka på jobbet.. Synd bara att man jobbar så korta dagar bara :-( 

Sov så gott för det ska ja göra;-) 
Godnatt mina vänner:-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar