onsdag 23 november 2011

oj oj oj

Går inge vidare för mig med träning heller.. säger bara det ett löpband tack :-( Så man har möjlighet och springa och gå utan att behöva ut i kylan nu i vinter och slippa åka in på gymmet för att göra det.. kan man göra det fast barnen är hemma...  Får hoppas man varit snäll kanske tomten kommer med en till mig så ja oxå får träna lite ;-)

På fredag nalkas Julbord ute på Albertina med jobbet.. mmmm vad gott längtar som en ,,, Sen på Lördag blir det inflyttningsfest blir nog en krogrunda även då.. Ska bli trevligt med lite festligheter...:-)
I morgon ska ja nog leta fram mina stackar till fönstren och börja på städa lite.. så får ja fortsätta i helgen.. bra och kolla av om det är något som fattas i något fönster eller inte funkar. Lite snö nu så man får lite julstämning skulle ju inte sitta helt fel kan ja ju tycka..

Nej nu ska ja ägna mig helt till tvn.. om  ja inte somnar då. För fy vad ja är trött nu för tiden.. Går inte en kväll utan att somna på soffan.. Kom precis på mig själv sitta och nicka medans ja satt vid datorn ;-) helt otroligt.
Godkväll mina vänner :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar