lördag 20 augusti 2011

Vägning nr 4 ;-)

1/8-11 vägning 1 79,5kg
6/8-11 vägning 2 78,5kg
13/8-11 vägning 3 78,4kg
20/8-11 vägning 4 77,6kg
JIPPI :-D

Ja den här veckan var ja mer nöjd än förra, men så fort det blir åt rätt håll så är ja ju glad... Men den här veckan så skulle ja ju inte unna mig något men det blev så ändå...;-) Men det blir inte hela helgen utan bara Lördag...:-) Nu jävlar.. vill ha minus nästa vecka oxå.. Har ju inte många veckor kvar nu att gå ner till ja ska op foten.. sen blir det en riktig utmaning att försöka hålla eller gå neråt ;-) Vill inte börja om igen efter haha

Ha en underbar helg :-*

2 kommentarer:

  1. Vad du är duktig! Inte för att jag tycker du behöver gå ner i vikt dock! Men JAG behöver det men har inte alls ork eller lust! Ska operera bort min sköldkörteln framöver hoppas min ork kommer tillbaka ganska snabbt!! Så tjatigt, kan vara pga giftstruman min vikt går upp/ner! Har ju ingen ork för den delen heller!
    Ska ta tag i styrketräningen snart igen!!
    Ha det. /Kristin P
    www.pippsan.bloggo.nu

    SvaraRadera
  2. Tack vad du är snäll.. Men själv tycker ja att ja har några kilo ändå för att kunna trivas med mig själv..

    Ja hoppas din ork och lust kommer tillbaka..

    kram Misan

    SvaraRadera