torsdag 9 januari 2014

BJÖRN.............???????? VILKEN DAG!!!!!!

Vilken dag det har varit.. börjar med att ja kliver upp och åker upp och rider Rihanna i skogen.. Härligt skönt  att vara ute i skogen och rensa kropp och själ... lägger ut den bilden och 10 min efter så stannar Rihanna (gör hon alldrig, inte ens när det dykt upp rådjur) frustar och vägrar gå framåt.. kollar bakom mig och flera meter så har Selma stanna och står stel som en pinne och vägrar gå... Hummm 

Ja tänkter direkt att den här milda vintern så har nog inte Björnen som går omkring här gått i  ide.. Så ja håller på skita på mig ... vänder på klacken och rider en omväg tillbaka till stallet för att undvika de där stället... Undrar vad det var.. för ja hörde inget.... Kommer ja alldrig få veta och inte vill ja de häller...

Sen nu när ja precis skulle stänga delidisken kommer en kund fram och frågar hur det går med all den här maten när vi har blommor i butiken.. 
Jag: ja men dom är ju långt från delidisken dom.. 
Kunden: Nä det står ju en blomma i delidisken.. 
Jag : fattar ingenting.. Men dom är ju i plast sa ja... 
Kunden: Ja men du är ju en blomma ... ha ha vilka snälla kunder vi har..;-)

Och det känns verkligen inte som de är Januari... Brukar vara så lungt en såndan månad på jobbet.. Men de är fullfart och mycke kunder hela tiden... SÅÅÅÅÅ KUL.....

Nä ha en uderbar kväll de ska ja ha.. för idag fick de räcka med ridning en timme.. Min kropp sa ifrån i går kväll efter ja sprungit så ja tar en vilodag från bandet en dag nu så kör vi i morgon igen Och maten har funkat bra idag med.... 
kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar