tisdag 7 januari 2014

DAG 2 ................................. :-)

Dagen börjar väldigt bra.. kliver upp och åker upp till stallet och får en ridtur när det är ljust.. Red en timme ca och så fick ja med mig två kompisar oxå.. Mysigt .. Dom hängde på bra, fick vänta lite på Brolle efter ja galoperat lite bara så han hann i kapp :-)
Sen jobba ja mellan 11.45- 19.30 och när ja kom hem så kokas det pepparsoppa.. mmmmm som ska avnjutas i morgon.. Och medans den koka så tog ja mig än löparbandet en timme igen.. samtidigt som ja kolla in några avsnitt av mitt favvo program Couger town :-P  Love it
Idag blev träningen en timme.. börja med 10min PW och sen löpa 10 min sen 10 min PW, springa 10 min och PW 10 min, Löpa 5 och PW sista 5 minutrarna.. Har en grymm träningsvärk.. Och idag fick ja lite tillskott som vi kör igång på i morgon  oxå :-) Dagen har varit bra... inte sug på något onyttigt tack och lov..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar