söndag 5 januari 2014

*NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER*

Ja vissa människor tycker man är knäpp som går på olika nyttiga matdieter. Men ja är nog knäpp ja för ja mår fan bättre när ja gör det. 
Så nu är det dax igen.. Var nu precis 2 årsen ja gick på Fitness Faithens program och nu känner ja att det är dax igen. Från och med i morgon blir det nyttiga veckor med minst en timmes träning varje dag... Då har ja inte räknat med ridningen. Känner att den tar inte tillräcklingt för att räknas som förbränning så det får bli ett plus de ;-)
 Sen ja träffade Henke så kom trivselvikten på mig ;-)  

Men herre gud, gick precis iväg och vägde mig  ha ha ha  trode ja hade gått upp 5kg ca sen ja träffa hen men icke .. vägde nu 77,8 kg..  
HERRE JÄVLAR...

Nä så nu får det vara nog..:-) Men mer utmaning blir lite roligara att ta tag i ;-) så i morgon kör vi igång då... Med FF program gilla den.. och nu har ja löpband så nu kan ja förbränna varje dag minst en timme...plus pollen min... Sen ska mina barn få hjälpa mig med intervallträning som en tipsa mig om att du kunde vara delaktig i om dom vill... :-)

Mitt mål är nu att gå ner till under 70 sträcket igen.. helst 68kg men ja vägde 70kg när ja träffa Henke så är nöjd med de oxå. Får vi se hur lång tid ja klarar de på.. Startar i morgon.. 

kram på er alla.... 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar