måndag 6 januari 2014

Ja då var då var det dag ett.. Maten har funkat bra.. Har hittat den här goda kvargen.. väldigt god... Nu ikväll så blir det att ja ska smaka vaniljen som dom säger smakar som vaniljglass.. spännande... Känner mig riktigt motiverad och possetiv.. känns fan skönt som fan...
Tur ja har lite  recept kvar sen ja gick på Fitness faithen så ja kör på med det.. och gud så gott det var.. Fick till och med beröm för maten av Henke som ja nu blir indragen i att äta som mig ;-) Men han har ju turen  att få äta mackor och sånt han .. :-)          
Min utsikt när ja sprang ha ha ser väldigt skönt ut.. Men ja vet att efter man sprungit så känns det bättre än att legat där hela tiden..:-) Men bara det att det ska bara så svårt att fatta det förrän man gått upp 8 kg ;-) Men som sagt gillar utmaningar :-P
Min träningsresultat för dagen.. Väldigt nöjd.. blev 10 min power work som uppvärmning..sen löpning i 40min sen 10 min Power work... Kommer att kännas i morgon vill ja lova..:-) Nej  Nu ska ja avnjuta lite kvarg och dusch sen soffan en stund.. TREVLIG KVÄLL ALLA SOM FÖLJER MIG PÅ RESAN NER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar