tisdag 8 mars 2011

Hummmmmmmmmmmmmmmmmm

Fint väder så ja öppna åt hönsen i dag och ställde ut lite mat rester var bara två som gick ut medans vi stod och kolla.. men sen när ja gick för att sänga lite senare var det soprent på tallriken i allafall..:-)
Ja så här såg min stackar dotter ut,,,, fick feber idag hon. Lill fia min. :-*
Min middag idag blev det sallad :-)  I den hade ja: sallad, gurka, tomat, rödlök, avocado, fetaost, ägg och räkor. Så hade ja Mangorajja dressing till ... mumma mumma

Ja nu kom paketet som ja har väntat på :-) proteinet två st 4kg så nu har vi ett tag... glad för det stod på för packning Low fat/carb. Fettet bryr ja mig inte så mycket men låg kolyderater ska det stå för det bara GI så det är bra... blir min mellan mål ;-)
Melwin ligger och ritar i sitt målar block och Moa har vaknat till lite och sitter och spelar på Linus dator :-))
Ja nu hoppas ja på att Moa är lite piggare i morgon och febern är borta. 

Ja har fått en promenad nu ikväll med Jessica P och det var skit skönt att få komma ut. Ja klädde mig tyvärr lite för varmt. Och ja hoppas vi kan ta en promenad på torsdag oxå vore jätte skönt det. Men nu ser ja fram emot ZUMBAN i morgon kväll :-))
Ha en underbar kväll :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar