onsdag 13 maj 2009

Farväl mitt hem!!!

Börja med att min son ville inte sova längre än till kl fem... suck.. var bara och kliva upp. Då hadde hurtiga Linus redan åkt iväg på gymmet för att köra ett pass... Att han bara orkar :-).

Drack lite kaffe sen vakna Moa och vi klädde oss och promenera bort till dagis blev en prommis på ca 1timme idag för ja tog en extra sväng på vägen hem. Åt frukost lättfil, havregryn och nötter mums. sen vid åtta åkte ja bort till Mitt hus, mor och far var redan där helt otroligt vad dom är morgonpigga dom som får sova..:-). Vi plocka ur det lilla som var kvar i huset och satt upp en våd där Melwin hade kladdat på tapeten såklart..Åt lite mellis blev Vatten Melon idag. Sen kom hon som ska köpa mitt hus och vi läste av vatten och elmätaren. Visa lite hur vissa saker fungerade. Vi gav henne nyckeln......................

Så nu ska man inte in i det huset nå mer. Lite vemodigt men ja hann ju inte bo där så länge. Men ja trivdes jätte bra där. Men ja vet att ja kommer trivas bra i det nya stora huset ännu bättre när det är klart ;-) Lite Lite Lite bättre läga här kan man säga vid havet bara 100m ifrån ca.

När ja var klar där blåste ja in på furan cafeterian och köpte mig en sallad och åkte hem och åt... har precis ätit upp den nu och ska börja städa här hemma medans ja är helt själv och kan fäjja runt som ja vill ;-). Sen ska ja väg och jobba till fyra... till nio .,,, drygt att böjra så sent... men men får ju lite gjort på fm då.. Nu bara flytten är klar tänkte ja försöka hinna med ett träningspass dom här dagarna sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar