fredag 8 maj 2009

Var ett tagsen ja skerv!!

Idag har man Jobbat är helt slut. sitter som en hösäck i soffan med datorn i knä. Linus kollar på hockey så det blir datorn för mig och slänger väl en blick på det ja med ibland..:-) Men nu ser ja att Linus kollar inte alls han sover hihi. När vi kom hem idag så var vi bort till Mitt hus som ja har kvar än och skulle få fram en gammal elpanna som ska ut ur källaren som väger hur mycket som helst. Det var min far, Linus, Christian och en kompis till han som var med och hjälpte mig att få den till dörröppningen i källaren så i morgon ska en komma med traktor och dra upp den och sätta den på släpvagnen. Tur det finns snälla människor som hjälper en.

Nu går man mot en ledig helg. Ska köra mina sista saker till gårdshuset. Fick ställa soffan och tvbänken i stor huset i vardagsrummet. Vet snart inte var ja ska göra av allt snart...:-) Nej nu ska ja lägga omkull mig på soffan och slapp titta på Hockey och troligt vis somna men men vad gör det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar