torsdag 14 maj 2009

torsdag och snart helg!!

I morse vakna ja i allafall före Melwin hihi. Hade klockan stäld på halvsex så ja hann upp och göra i ordning mig och sätta på kaffe sen vakna Melwin och efter han fått Vällingen så gick vi in och väkte Moa. Är så skönt när han inte äter på hela natten den mesta dels nu.. kan hända någon gång ibland nu.

Väg på dagis och Melwin är riktigt jobbig att lämna han vill verkligen inte lämna mig alls :-(. När ja sluta så åkte ja ner på systemet och köpte lite smirenoff ice som ja ska ha på bussen när vi åker på kryssning på lördag med Jobbet.. är 16 st som ska åka..

Sen hem hämta barnen på dagis och hem och göra mat vi åt när Linus kom hem och sen åkte ja och barnen till Maria O en sväng danne hjälpte mig med bilen. sen hem och la barnen. Melwin somna halv sju och Moa halv åtta. Sen tog ja mig ett fotbad. Var så skönt så skönt... har suttit och retat upp mig på den där jävla Boxer som det blir störningar på så fort det blåser... hummm... Bättre med min viasat för det blev inte så med den. Men vi sätter väl inte upp den förrän vi flyttar in i gröna huset...

Maten har gått bara idag böjra med kaffe innan jobbet sen vid 10 åt ja frukost. blev iof en oliv och tomt macka med leverpastej och kaffe... Lunchen blev det kycklingspett med ris och mangosås lite lite och när ja kom hem ris och räckor och mangosås lite lite och nu som kvällsfika blev det en fullkornsmacka med räckor och lite nötter och kaffe...:-) Lite tort bara när man aldirg har smör på mackan men det går. Fick nog i mig ca 1,5l till 2 liter vatten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar