fredag 13 november 2009

FREDAG DEN 13

Ja vad ska man säga..:-( först vakna melwin kl 05.00 så det var bara att kliva upp..:-( sen har det var stressigt på jobbet. Mycket att plocka ut när ja kom dit. Sen har det varit mycket folk där hela tiden tycker ja.

Hade stressigt hem för Linus skulle väg på match i bollnäs så ja la ifrån mig min mobil någonstans på jobbet. Kan ha tappat den ur skjortan oxå vet ej...:-( Och det är så jävla typisk när man har brottomt hem och inte kan stanna och leta den på en gång .. suck*

Men gud vad man känner sig naken utan mobilen helt jävla otroligt.. Men vi har en reservmobil hemma och när vi köpte den fick vi ett betalkort med så ja stoppa i det och ladda det med 100kr. För nu när man inte har en fast telefon så om det händer nå så är man ganska låst. Men ja vill ha min..:-( hatar den här som ja har nu. är så krånglig mot för min. Så ja hoppas verkligen att ja hittar den i morgon. Så man slipper få mera skäll..:-( var någon som var skapligt irriterad på mig när ja kom hem..:-(. :´(

Och Melwin har ont i munnen , tror det är tänder på g... vakna natten som var och hade ont.. stackarn... Och har redan vakna en gång redan så ja är lite orolig om man ska få sova nå i natt eller inte. Så ja gör nog kväller tidigt...

Ha det bara allihopa och trevlig helg... ja hoppas den är ljusare.

2 kommentarer:

  1. har du hittat mobben?

    SvaraRadera
  2. Nä ska köpa en ny.. dom har skickat ett nytt simkort åt mig men det tar väl några dagar till innan ja får tillbaka mitt nr :-(

    SvaraRadera