tisdag 17 november 2009

NY MOBIL !!!

Hum genom att ja tappat bort min mobil och äntligen fått ett nytt simkort med mitt nummer så folk kan nå mig igen. Undra hur många medelande och många som ringt sen fredags när den kom bort..:-) Några medelande fick ja när ja starta simkortet. Så nu har ja den där jävla MOBILEN som gör mig galen igen. Måste hitta någon som ja vill ha nu. Får åka ner på fredag när ja slutar och köpa en. Nu ons och tors ska ja snabbt hem och Måla och fixa i storhuset så vi kommer in så fort som möjligt om dom får igång värmen i helgen om inget krånglar då.

Så alla som läser det har som har mitt nr i sin Mobil kan väl skicka till mig så ja kan lägga in er igen.. alla nr är borta tyvärr.. Vore jätte gulligt i så fall.

Nej nu ska ja kolla runt på internett var det finns.. anväder ju min mobil till kamra mycket till min blogg så det ska vara bra kamra på den. därför det inte har blivit så mycket bloggande för ja vill ha bilder till och nu har ja inte mobil som ja kan knäppa kort med alls...

Natti :-*
blir jobba i morgon på fm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar