torsdag 3 september 2009

Är så jävla arg på mig själv :-(((

Suck!!!!!

Är så jävla arg på mig själv när ja inte kan hålla mig från gosaker fast ja mår så jävla dåligt är ja äter det.. får sån ångest.:-( Måste skärpa mig med skräp mat och godis under veckorna. Åsa får nog flytta hem igen för då lyckades ja inte nu.. Börjar bli för gammal att gå ner i vikt ;-).. Något måste hända snart innan ja blir galen... vart har min diciplin tagit vägen som ja alltid haft förut ????????????????????

Ja måste ta tag NUUUUUUUUUUUUU :-(

4 kommentarer:

  1. Hörru snyggmoster ! Förstår precis vad u skriver för jag försöker också men har inte rätta karaktären. Men det är bara så, man behäver gosaker ! lever bara en gång ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja man gör ju det :-) Men du rör dig lite mer än vad ja gör och är betydligt mycket yngre än ja så det är lättare att hålla extra kilona borta ;-)

    SvaraRadera
  3. ja det är samma här, förstår inte vad det är med en längre:-S

    har ingen ork & eller lust till att ens lyfta på arsle för lång promenader längre.

    skulle verkligen behöva någon som stod med pekpinne just nu & slog en på fingrarna & en med ett spö bakom en & drev på så man skulle komma ut & röra på sej.

    SvaraRadera
  4. Ja kan man anställa en sådan :-)skulle verkligen behövas det:-)

    SvaraRadera