torsdag 24 september 2009

MIN FÖDELSEDAG IDAG !!!! :-)


(lånar moas tårta :-))

Ja för här bantas det så in hit kommer ingen riktig tårta in heller :-)) Annars har min dag varit som vilken dag som helst förutom alla härliga människor som grattat mig på min födelsedag... om det nu är något att fira att man blir äldre :-S.

Morgon börja att ja körde barnen till dagis/skolan och sen till jobbet där ja börja kl 07.00. Börja med att krångla så ja inte kunde göra prisändringarna så nu måste ja dit till sju i morgon oxå... men det är ok. Efter jobbet han ja snabbt hem och förberedde maten sen iväg till skolan och på möte där. Hämta sen Melwin och åkte hem och åt.

Vi åt köttbullar och potatis (barnen) väldigt populärt..:-) ja åt kesoröra med potatis..:-) gott det oxå. Sen åkte vi till Stallet för moa skulle få rida. Melwin fick rida lite han oxå... han var väldigt otålig när han måste vänta tills moa hade ridit klart... får se om vi ska dit på söndag igen. Då ska vi mocka oxå hon slapp det idag..:-)

Sen hem och natta dom.. Nu sover dom och sitter själv och kollar på tv för Linus är och tränar Hockey.. som vanligt....

Undra vad barnen och ja ska hitta på i helgen då för linus drar till Stockholm och på whiskymässan.. På lördag förmiddag ska ja till Lena för vi ska ha träff med föräldragruppen.. det ska bli trevligt nu när alla blivit så stora :-).. Sen på lördag ska ja göra i ordning håret på Lena för hon ska på nå fest.. och ja kanske ska ha lilla Max (nervös)..:-) han är ju så liten än.. på söndag ev åka ut till stallet då kanske..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 MÅL

Ska bli så spännande att väga mig på lördag... har ändrat dag. Det blir varje lördag morgon direkt efter ja klivit upp.. Nu har ja inte fuskat på hela veckan. känns skönt. har tyvärr inte rört mig som ja velat men en sak i taget.. är ledig lite mer till veckan då kan ja röra på mig mer då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar