torsdag 22 oktober 2009

En dag kvar att jobba sen ledig några dagar :-)


Börja jobba tidigt i morse 06.00 och Melwin sovit dåligt i natt så ja känner mig heldöd nu.. Men orkar inte resa mig och gå och lägga mig men måste nu efter ja bloggat klart... runt ett ringer dom från skolan att Moa inte mår 100. Så ja fick åka och hämta henne... Melwin fick ta ett bad i kväll bad killen ;-). När ja kom hem efter ha hämtat dom ska ja ta av Melwin ute kläderna och då pekar han på mig när ja sitter framför han och säger ja älskar dig..:-) ja höll på ramla baklänges.. go fisen vart varm i hela kroppen.. sen har han sagt det till mig hela kvällen och kollat mig djupt in i ögonen och pussat mig..:-) då blir man glad...


Och efter han badat och ja eldat här hemma sprang han nake fis och då vill han ju hela tiden springa och kissa på toa på ankan säger han :-)

Kissen ska visst göra han sällskap på toa han med :-)... Nej min huvud värk säger att gå och lägg dig nu..:-)


1 kommentar: