söndag 25 oktober 2009

Söndag och ja känner mig sjuk :-(

Ja jag tänkte ja skulle lägga in lite bilder i helgen men har inte orkat att först och främst bloggat färrän nu.. men igentligen inte nu heller. Har ont i öronen , kroppen och halsen.. är nå skit på gång.. Vi tog nyss reda på kräka som min son gjort för han har sån förkylnings astma... lillbubben. Så det är väl han som smittat mig för han kan knappt prata för han är så hes. Tur att han inte ska gå på dagis förrän på tors. Nu är ja mamma ledig fram till då... och sen på fredag igen :-) Men helgen jobbar ja.

I morgon kommer dom och monterar in trappen i huset :-)) glädjande nyhet.. tråkiga är att röris inte varit här... Så värme och vatten lyser med sin frånvaro än.. Men linus morbror ska komma till helgen och hjälpa oss så kanske kanske hinner vi flytta in i stor huset innan Melwin fyller år.. Men det är mycket att städa.. Mycket slipdamm kan ja säga som ska bort överallt :-( Men tur är att det ju tomt så det går nog rätt fort ändå.

Nej nu ska ja nog gå och lägga mig och kurera mig hoppas ja mår bättre i morgon när man har två barn hemma när man känner sig hängig.. Lägger in lite bilder i morgon istället.. Och vägning blev skit gjorde det inte ens.. blir nästa lördag.. hoppas den här veckan går bra igen.

Nä godnatt på er... är orolig att det blir mer hosta för lillkillen i natt så man får vara vaken :-( så det är bast man slår igen ögonen nu.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar