måndag 12 oktober 2009

Ja då har måndag gått!!!

Ja då har man gjort måndag igen då, ledig i morgon från Coop men det blir att jobba i huset istället... Linus har tagit hem mer lister som måste målas :-( fan tar aldrig slut på dessa jävla lister .. suck...

Och Rörmockarna lyser med sin frånvaro :-( känns som vi aldrig ska få komma in någon gång :-( och den med trappen har inte heller hört av sig om att dom ska komma hit och börja sätta upp den :-S.. nu känner ja mig negativ men känner mig så oxå blir så jävla less ...

Har jobbat mellan 07.00-17.00. Mamma lämna av Moa hos mig på jobbet så hon bytte om på mitt jobb. Sen åkte vi till ridskolan. Moa fick byta till en häst som heter Morris för den andra som hon hade var hon lite små rädd för. och det vart ju inte så mycket bättre med den här hästen heller.. är ju nästan lika pigg den oxå.

Hem och åt och sen natta barnen för Linus åkte och träna Hockey och nu är ja sååå trött så ja håller på smälla av..

Ha en bra kväll och godnatt alla som läser min blogg :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar