fredag 9 oktober 2009

Fredag och ledig helg...invägning igen i morgon ;-)


Glada killen Max !!!

Linda spexar till det i måndags på ridningen för hon ville vara med i min blogg ;-)
Någon som ligger och har det skönt i mitt knä framför datorn så ja knappt kan surfa :-P

Från personalfesten i onsdags... ja lena s vill inte vara med.. Den andra är Lena L och en av dom vi tacka av som har slutat nu.

Här sitter Jeanette , Nettan och Petra ( min nya färskvaruchef)

Ja det här tröck man i sig i onsdags så det återstår och se om ja har gått ner nå den här veckan eller inte :-( skulle inte tro det men vi får se.. Gott var det även efterrätten på bilden under :-)


en som inte tycker ja ska surfa något ;-)

Melwin i morse när han var in och väkte moa för vi skulle väg till Skola /dagis :-) valdigt morgon trött




Melwin somna hos mig i soffan i kväll...

Och vakna nu och vill att ja ska sova med han så natti natti för nu kom han till och med upp och hämta mig :-) fort sätter skriva i morgon i stället

2 kommentarer:

  1. Världens bästa Misan :)Du kan inte ana vad jag tycker det är roligt att veta vad som händer i ditt liv!!!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman :-*.. kul att du följer min blogg. har du någon?? vore kul om vi kunde träffas någon gång kram kram

    SvaraRadera