måndag 2 januari 2012

2 AV 30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja då har dag 2 gått och det är första dagen som nyttig.. Har haft svårt att hinna få i mig all mat som ja skulle fått i mig.. Ska ha i mig ett till kvällsmål men hur.. ja är ju mätt än sen maten.. Så hungrig behöver ja inte vara ;-) Ändå har ja nog fått i mig för lite calorier som ja skulle ha fått i mig.. så äggvitorna som ja skulle äta i morse ska ja försöka få i mig nu ikväll med kesellan..  Orka inte koka i morse men nu ska ja koka på lite ikväll så ja har till frukost i morgon. 2liter vatten har ja oxå lyckas fått i mig :-D Så nu får ja väl kissa i natt...
 
TRÄNING:
Ja har ju lyckas tagit mig till gymmet idag.. körde ett lätt bröst och axel pass sen sprang ja 2,5km sänkte ner och promenera med rask takt i 1,5km sen öka ja igen och sprang 1km till .. Ja var genom sur i svett men det kändes fruktansvärt skönt..
 
Ja summa för idag är SUPER NÖJD... skönt att ja ska ta mig i kragen och komma igång nu. Ska även kolla om det finns nå pass av nå slag här framöver som man kan köra så det blir lite roligare.. 
 
Ja hoppas ni haft en lika lyckad dag som mig.. 
Ha en under bar kväll så hörs vi här i morgonkväll igen och se hur det gått då..

kram på er alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar