torsdag 12 januari 2012

DAG 12 AV 30!!!!

Ja då har det gått yttligare en dag .. har gått fort snart halva tiden. Man börjar få ångest om man ska gå ner tillräckligt..Men men ja gör mitt bästa och ja lägger ju inte av bara för dom här 30 dagarna är över.. utan ja fortsätter ju skälv sen. Spännande och se vart man hamnar när dagarna har gått..:-) Maten har gått bra inget dirket sug på något annat än.. Lite men inte så att det är jobbigt i allfall..:-D
TRÄNING:
Det blev ett morgon pass idag med bara förbränning.. Körde crosstrainer 40 minuter och sen ställde ja mig på löpbandet och gick snabbt i 20 min.. så det blev sammanlagt 9km innan frukost.. Har lite ont vid benhinnorna så det blev crosstrainernen i morse istället för att springa.. Men ack vad jobbigare det var med crosstrainern.. Men skönt slut blev ja efter :-D

I morgon ska ja ringa Winn hotell i Gävle och kolla upp om dom har nå nyttig mat tills ja ska bo där när ja ska ner på  fack utbildning och om det finns träningsmöjligheter på hotellet.. Annars får ja väl söka mig till något gym .. Men det vore ju perfekt om det fanns på hotellet..

Idag skänner ja mig i allafall piggare i kroppen än vad ja gjorde igår.. för idag behövde ja inte kliva upp supertidigt som igår.. ;-) Trodde först att det berodde på maten men det var det ju inte.. Men klart det tar på krafterna när man gör av med mer kalorier än vad man äter.. 

Nej ha en underbar kväll för det ska ja ha.. Somnar väl på soffan som vanligt ha ha ha

ha de :-* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar