onsdag 4 januari 2012

DAG 4 AV 30;-)

Jaaa är helt slut i min kropp och trött som en tok.. Så bara ja har skrivit det här ska ja lägga mig i soffan och bara slappa..

Maten har gott jätte idag med.. :-D är väl det som gör mig lite trött för man gå på så liten kalori intag nu... Men det  känns ändå bra.. Har tränat av någon form varje dag i allfall..

TRÄNING:
Idag blev det en timmes ZUMBA pass med hantlar vart genom sur av svett.. kul var det med så ja kommer nog vara rätt mör i kroppen i morgon.... I morgon blir det gymmet hoppas ja. Skulle ju dit idag med men blev ändrade planer.. Men huvudsaken att ja kör något.. Vi går in sten hårt nu så får vi se vart vi hamnar någonstans :-)

ARBETE:
Ja idag hann ja med mycket tycker ja på jobbet..:-) Gud inte mycket saker kvar nu heller inne i kylen.. tomt tomt till i morgon när nya frächa varor kommer igen.. Blir jobba dag i morgon igen 7-18 sen ska ja föröka komma iväg på gymmet.. skulle  vara skönt att springa i morgon..:-D

Nej nu ska ja ta en samarin och luta om kull mig  på soffan.. Känner mig mycket nöjd med dagens insats :-D

Kram på er alla:-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar