tisdag 24 januari 2012

REKORD REKORD REKORD idag :-D DAG 24 AV 30 ;-)

Ja då är det tisdag.. veckorna bara springer iväg.. Och som alla andra dagar så har maten gått bra och allt flyter på och det går neråt på vågen som det ska ;-) Måtten runt midjan har ja inte kollat och kommer inte göra det färrän ja är klar tänkte ja :-P Så nu kör vi på så det ryker.... inte många dagar ikvar nu.. Och ja känner mig sjukt NÖJD med det ja har gjort och ja börjar trivas med den vikt ja har... Sen kommer det svåra att behålla den hahaha 
Men det ska ja fan göra den här gången.. inge roligt att pendla .. tur det gick fort tillbaka den här gången.. Ska bli väldigt spännande vad ja hamnar  på ... På så några dagar. Men en sak till ja är nöjd med är att ja har fått träningsgnistan tillbaka och mer där till.. Längtar varje dag att få åka iväg och köra ett pass.. 
TRÄNING
 Ja träningen gick suvve idag.. ja sprang först 30 min.. och inte bara det ja slog rekord på tiden ja pasera 5km 29.31 sen så gick ja snabbt i 20 min och efter det så sprang ja ingen 10 min.. Så härligt att kliva av sen när man kolla och det stod förbränning på 800 cal och blev samanlagt 9 km. Det är ju mer än hälften av det kalorier som ja får i mig per dag.. gjorde ja av med på en timme på löpbandet :-P
NÖJD NÖJD 
 
ha de:-*
En lycklig Misan :-D

1 kommentar:

  1. Riktigt riktigt bra jobbat :-)
    Ska bli höra roligt att höra slutresultaten sen ;o)

    Önskar dig en fin vecka nu!

    Kram kram

    SvaraRadera