torsdag 5 januari 2012

DAG 5 AV 30:-D

Ja maten har gått bra idag... det vart lite långt mellan Lunchen och mellanmålet så ja vart lite yr.. Men gick bra. Nu har ja fått i mig all mat och det känns bra.. och även över 2 liter vatten med.. Nu har ja även satt upp mig på Poledance träning som börjar om ca 2 veckor.. ska bli väldigt roligt tycker ja.. Längtar... Lite annorlunda träning att bryta av med :-)

TRÄNING:
Ja träningen blev vilande idag. Jag känner att ja är helslut i kroppen och träningsvärk som en tok.. Men nya tag i morgon då blir det FAXE :-D ben pass och sen springa.. Ser ja i fram emot.
http://se.worldofshape.se/main/index/hem
rekomenderar det för man blir jävligt taggad och som idag när ja inte träna har ja lite dåligt samvete... Men men då får man köra hårt resten av veckan som är kvar då.. 
ARBETE:
Ja idag blev det långpass på jobbet 7-18 och det är väl det som känns i kroppen.. Men som sagt det är härligt att ha ett fysiskt jobb där man inte sitter still hela dagarana... vill röra mig ja hela tiden helst.. och även lyfta mycket så man får använda koppen mest hela tiden.. Har haft fullt upp hela dagen med att stycka och fylla på varor..  Så det har varit en BRA dag tycker ja med mycket folk..

Nej nu blir det och lägga ner sig på soffan och riktigt lata mig för att hämta krafter till träningen i morgon..;-P

Kram  på er och  ja skriver i morgon igen.. Imorgon har ja ledig dag..:-D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar