söndag 1 januari 2012

NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER!!!

 Vi avsluta 2011 och börja det nya året 2012 hos min allra bästa kompis Maria Hedqvist med familj.. Melwin och Maja spela spel och Moa och Johanna dom höll på med datorn och telefonerna mest hela kvällen... Och vi prata strunt och skratta :-D så trevligt..

 Maria och ja har sen vi var små alltid stått framför spegeln eller knäppt kort och låsas vi gjort skivomslag... och vi tycker det är lika kul nu som då.. men det tog några kort innan vi fick till det.. och mycket skratt ;-)


Men till slut så haha....

Ja då är det nytt år och nya möjligheter.. Hoppas på ett bra år.. Vi börjar fösta månaden med ett rivstart på gymmet när ja själv fick se mig på kort och nästan satt i halsen.. Det ska göras något åt det och det är bums.. så gymväskan är packad inför morgondagen och även matdosan... 30 dagar på mig och göra mitt yttersta.. så nu jävlar her we go....
Ja utgår nu på 80kg 98cm runt midjan .. så får vi se sen vart ja hamnar om 30 dagar..  Ha hoppas betydligt mindre på båda ;-) och känna mig mindre nere...;-)

Ha ett jätte bra nytt år nu..
kramar på er alla...:-D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar