fredag 13 januari 2012

DAG 13 AV 30!!! Blivit mitt andra hem ;-D


Ja dom här har hållit igång mig nu nästan alla 13 dagarna är väl några dagar som ja gjort något annat än och ha stått på dom :-D Ja mitt andra hem har nog blivit gymmet dom här dagarna haha Och det känns i kroppen  oxå ska ja säga ;-)

Ja fredag den 13de och ja har klarat dagen än utan problem.. Inget sug efter gotta än (ok lite då) men inte så det stör .. Mitt mål är starkar så ja kommer att klara det..:-D Linus dricker ett glas rött och ja ett glas bubbel vatten ;-)
TRÄNING:
Gick bra var lite slut så det blev springa 4km ca 25 min sen gick ja 2,5km blev ca 50 min sammanlagt.. känner mig nöjd :-D

Nu ska ja lägga upp träningen för i helgen.. blir gymmet i morgon oxå då blir det även benen som får känna på en duvning;-) 

Ha en underbar fredag kväll... går mot ännu en ledig helg som ja ska avnjuta.. ha de:-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar